Grupowe zajęcia fitness

Trening nie musi ograniczać się do wysiłku. Sport może być doskonałą okazją do zabawy. W naszej ofercie znajdziesz zajęcia rozwijające jednocześnie ciało i umysł. Przygotowaliśmy zajęcia sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej. Przewidzieliśmy też coś dla fanów tańca – Zumbę.

Grafik zajęć grupowych
godzina pn wt śr czw pt  so
08:00-09:00 Zdrowy kręgosłup
GRUPA PORANNA
Zdrowy kręgosłup
GRUPA PORANNA
10:00-11:00 Weekendowe spalanie
16:30-17:30
17:00-18:00 Mini Bands Pośladki ***
17:30-19:00 Tabata ***Atak na brzuch
18:00-19:00 Zdrowy kręgosłup**
Hania
Slim fit  ***
Zdrowy Kręgosłup ** – Krzysiek
18:30-19:30 Latino solo – grupa zamknięta
19:00-20:00 Women *** Zdrowy Kręgosłup ** – Krzysiek  Women ***
19:00-20:30 Joga ** Joga **
19:40-20.40 Latino solo – grupa zamknięta
20:00-21:00  Men *** Zdrowy Kręgosłup ** – Krzysiek  Men ***

Ilość gwiazdek oznacza intensywność zajęć :

*i ** i *** dla wszystkich
**** umiarkowana intensywność
***** intensywne

Czas trwania zajęć 55 min, joga 90 minut

LATINO SOLO! Grupy zamknięte

2w1- TRENING CIAŁA i KOBIECOŚCI

Zmysłowa rumba, latynoska salsa, brazylijska samba, kubańska cha-cha wydobywają radość, gwarantują świetną zabawę i dobry humor.
Oprócz świetnej atmosfery dodatkowo taniec modeluje również sylwetkę i daje poczucie koordynacji oraz gracji ruchów.

Zajęcia prowadzi Karolina Tuszyńska-Kluzek

Weekendowe spalanie

Weekendowe spalanie to zajęcia grupowe dla kobiet. Mocno intensywny trening całego ciała pod kierunkiem doświadczonej instruktorki fitness angażuje wszystkie mięśnie i z czasem przynosi rezultaty o jakich marzy niemalże każda z kobiet!

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

** ZDROWY KRĘGOSŁUP – grupy popołudniowe we wtorek i środę

To świetna profilaktyka dla dysfunkcji przeciążeniowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, wadami postawy, brakiem aktywności fizycznej czy stresem. Podczas zajęć fizjoterapeuta omawia prawidłową biomechanikę ruchu oraz koryguje najczęściej popełniane błędy postawy. Ćwiczenia umożliwiają wzmocnienie głębokich mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej statyki i dynamiki ciała. Zadbaj o kręgosłup, bo to fundament zdrowego ciała.

Zajęcia prowadzi Hania Mąkosa oraz Krzysztof Stafin

Mini Bands Pośladki

To trening dolnych partii ciała przy użyciu specjalnych gum do ćwiczeń, pozwalających zaktywizować mięśnie. Zajęcia są dla wszystkich osób, które szukają niezwykle skutecznego trening ukierunkowanego na modelowanie nóg i pośladków.

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

Slim&Fit  

Slim&Fit to zajęcia dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania jak i wieku, każdy odnajdzie się na tym treningu. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką ciała i stawów, aby moc w pełni bezpiecznie przejść do części głównej. Trening podzielony jest na 3 zestawy ćwiczeń, każdy zestaw wykonywany jest w 3 seriach. W zależności od ułożenia treningu przez instruktora na dany dzień wykorzystywany jest różny sprzęt fitness, tj. maty, gumy, hantelki, piłki. Zajęcia ukierunkowane są na spalanie tkanki tłuszczowej i modelowanie sylwetki.
Slim&Fit to różnorodność, zero nudy i mnóstwo endorfin.

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

Tabata / Atak na brzuch

TABATA, czyli interwałowy trening metaboliczny. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

** JOGA 

Joga to rozwijany przez tysiąclecia system pracy nad ciałem, oddechem i duchem. Dzięki pozycjom ciała, ćwiczeniom oddechowym i medytacji, umożliwia osiągnięcie wewnętrznej równowagi. Asany, czyli jogiczne pozycje, zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia oraz nerwowego. Skupienie na oddechu, będące podstawą ćwieczeń, korzystnie wpływa na pracę serca, pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Dzięki jodze uelastycznimy, wzmocniamy i oczyścimy ciało, jednocześnie uspokajając i opanowując umysł. Zrozumieć i poczuć dobrodziejstwa praktyki można wyłącznie przychodząc na zajęcia. Naprawdę warto spróbować.
Zajęcia prowadzi Sylwia Kruglińska

** ZDROWY KRĘGOSŁUP
grupy poranne w poniedziałek i czwartek

Zacznij dzień na sportowo i dołącz do grupy za symboliczną opłatą – 5zł/ os. (zajęcia poranne)


Zdrowy kręgosłup w poniedziałek i w czwartek to zajęcia dedykowane przede wszystkim pracownikom KGHM Polska Miedź S.A. Zostały uruchomione w ramach Programu „Sprawny pracownik w trudnym środowisku pracy.” Ich celem jest poprawa ogólnej sprawności całego kręgosłupa,zmniejszenie dolegliwości bólowych,utrwalenie właściwych nawyków związanych z prawidłową postawą ciała,a przede wszystkim poznanie znaczenia ruchu dla prawidłowego funkcjonowania organizmu.Problem bóli kręgosłupa i dolegliwości towarzyszących temu schorzeniu dotyka coraz większej liczby osób. Mówi się nawet, że staje się to chorobą cywilizacyjną, tak jak nadciśnienie tętnicze czy cukrzyca.

Na zajęcia może przyjść każda osoba zainteresowana treningiem kręgosłupa, z zastrzeżeniem, że:

PIERWSZEŃSTWO UDZIAŁU W ZAJĘCIACH MAJĄ PRACOWNICY KGHM, objęci programem „Zdrowy kręgosłup”

Pozostali chętni dołączają do grupy za opłatą  5zł/os. ( dotyczy tylko zajęć porannych)


Zajęcia prowadzi
Karolina Tuszyńska-Kluzek – grupa poranna
Krzysztof Stafin – grupa popołudniowa

*** MEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak, aby jak najefektywniej zredukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio, wplatane w zajęcia, przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej, rąk oraz brzucha. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** WOMEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak aby najefektywniej redukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio wplatane w zajęcia przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia  na mięśniach brzucha, ud i pośladków. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin