Grupowe zajęcia fitness

Trening nie musi ograniczać się do wysiłku. Sport może być doskonałą okazją do zabawy. W naszej ofercie znajdziesz zajęcia rozwijające jednocześnie ciało i umysł. Przygotowaliśmy zajęcia sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej. Przewidzieliśmy też coś dla fanów tańca – Zumbę.

Grafik zajęć grupowych
godzina pn wt śr czw pt
16:30-17:30
17:00-18:00 Mini Bands Pośladki *** Tabata ***
18:00-19:00  Górne partie i mocny brzuch Zdrowy kręgosłup**
Hania
Zdrowy Kręgosłup **
Slim fit  ***
 Atak na brzuch Stretching**
19:00-20:00 Women *** Latino solo ** Zdrowy Kręgosłup ** Women ***
19:00-20:30  Joga ** Joga ** Joga **
20:00-21:00  Men *** Zdrowy Kręgosłup ** Men ***

Ilość gwiazdek oznacza intensywność zajęć :

*i ** i *** dla wszystkich
**** umiarkowana intensywność
***** intensywne

Czas trwania zajęć 55 min, joga 90 minut

Atak na brzuch nowosc

Jeśli marzysz o płaskim brzuchu i pięknie zarysowanych mięśniach brzucha, są to zajęcia dla Ciebie. Trening ten gwarantuje spalanie tkanki tłuszczowej, jednocześnie wzmacniając mięśnie brzucha. Nie tylko wzmocnisz i odkryjesz mięśnie, ale także zadbasz o prostą postawę i stabilizację kręgosłupa. Na koniec odprężysz całe ciało solidną dawką stretchingu.

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

Powrót do formy/aktywna mama nowosc

Zajęcia ułatwiające powrót do formy po porodzie. Ćwiczenia skoncentrowane są przede wszystkim na wzmacnianiu brzucha, ramion, mięśni grzbietu. Dodatkowo trening zawiera ćwiczenia wzmacniające mięśnie dna miednicy oraz ćwiczenia zapobiegające bólom kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Tempo ćwiczeń jest umiarkowane, dlatego zajęcia przeznaczone są dla każdej kobiety chcącej powrócić do aktywności fizycznej po porodzie.

Zajęcia prowadzi Hania Mąkosa

Latino solo nowosc

zajęcia przeznaczone głównie dla kobiet, to świetna zabawa, ale przede wszystkim poczucie w sobie kobiecości, zmysłowości i przede wszystkim z pewnością kształtowanie się pięknej sylwetki. Poprzez wymyśloną, spójną choreografię, nasze ciało nie tylko uczy się zapamiętywania, ale także przy współpracy z wysiłkiem daje efekt właśnie pięknej postawy, sylwetki i wzmacnia ciało.

Zajęcia prowadzi SZKOŁA TAŃCA Karolina Tuszyńska-Kluzek

Stretching nowosc

Rozciąganie pod kątem szpagatu, ale nie tylko, świetna opcja dla osób, które mają problem z rozciągnięciem dolnych partii mięśni, główny problem z rozciągnięciem w nogach mają sportowcy, którzy dużo czasu poświęcają się bieganiu, warto pamiętać wtedy o dobrym stretchingu.

Zajęcia prowadzi SZKOŁA TAŃCA Karolina Tuszyńska-Kluzek

Zajęcia taneczne dla dzieci nowosc

Świetna zabawa, miło spędzony czas i duże prawdopodobieństwo, znalezienia nowe pasji u dziecka, zajęcia dla dzieci będą obejmowały, gry i zabawy taneczne, oraz poznawanie różnych technik tanecznych, poprzez choreografie. Świetna opcja również dla rodziców, którzy chcą spędzić we dwoje miło czas w Spa lub restauracji. Grupy dzieci od lat 4-6 i 7-10.

Zajęcia prowadzi SZKOŁA TAŃCA Karolina Tuszyńska-Kluzek

Mini Bands Pośladki nowosc

To trening dolnych partii ciała przy użyciu specjalnych gum do ćwiczeń, pozwalających zaktywizować mięśnie. Zajęcia są dla wszystkich osób, które szukają niezwykle skutecznego trening ukierunkowanego na modelowanie nóg i pośladków.

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

Slim&Fit  

Slim&Fit to zajęcia dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania jak i wieku, każdy odnajdzie się na tym treningu. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką ciała i stawów, aby moc w pełni bezpiecznie przejść do części głównej. Trening podzielony jest na 3 zestawy ćwiczeń, każdy zestaw wykonywany jest w 3 seriach. W zależności od ułożenia treningu przez instruktora na dany dzień wykorzystywany jest różny sprzęt fitness, tj. maty, gumy, hantelki, piłki. Zajęcia ukierunkowane są na spalanie tkanki tłuszczowej i modelowanie sylwetki.
Slim&Fit to różnorodność, zero nudy i mnóstwo endorfin.

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

Tabata

TABATA, czyli interwałowy trening metaboliczny. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń

Zajęcia prowadzi Natalia Mesjasz

** JOGA 

Joga to rozwijany przez tysiąclecia system pracy nad ciałem, oddechem i duchem. Dzięki pozycjom ciała, ćwiczeniom oddechowym i medytacji, umożliwia osiągnięcie wewnętrznej równowagi. Asany, czyli jogiczne pozycje, zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia oraz nerwowego. Skupienie na oddechu, będące podstawą ćwieczeń, korzystnie wpływa na pracę serca, pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Dzięki jodze uelastycznimy, wzmocniamy i oczyścimy ciało, jednocześnie uspokajając i opanowując umysł. Zrozumieć i poczuć dobrodziejstwa praktyki można wyłącznie przychodząc na zajęcia. Naprawdę warto spróbować.
Zajęcia prowadzi Sylwia Kruglińska

** ZDROWY KRĘGOSŁUP

To świetna profilaktyka dla dysfunkcji przeciążeniowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, wadami postawy, brakiem aktywności fizycznej czy stresem. Podczas zajęć fizjoterapeuta omawia prawidłową biomechanikę ruchu oraz koryguje najczęściej popełniane błędy postawy. Ćwiczenia umożliwiają wzmocnienie głębokich mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej statyki i dynamiki ciała. Zadbaj o kręgosłup, bo to fundament zdrowego ciała.
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** MEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak, aby jak najefektywniej zredukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio, wplatane w zajęcia, przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej, rąk oraz brzucha. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** WOMEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak aby najefektywniej redukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio wplatane w zajęcia przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia  na mięśniach brzucha, ud i pośladków. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin