Grupowe zajęcia fitness

Trening nie musi ograniczać się do wysiłku. Sport może być doskonałą okazją do zabawy. W naszej ofercie znajdziesz zajęcia rozwijające jednocześnie ciało i umysł. Przygotowaliśmy zajęcia sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej. Przewidzieliśmy też coś dla fanów tańca – Zumbę.

Grafik zajęć grupowych
godzina pn wt śr czw pt
12:00-13:00 Aktywny senior * Aktywny senior *
15:30-16:30 Men ***  Men ***  Men ***
16:00-16:40 Zdrowe dzieci 10-12 lat Zdrowe dzieci
3-5 lat
17:00-18:00 Tabata **** Tabata ***** Kondycja *****
17:30-19:00  Cardio box ***
18:00-18:30 Zdrowe dzieci
6-9 lat
18:00-19:00 Zdrowy Kręgosłup **  Zumba ***  Zdrowy Kręgosłup **
18:30-19:30  Kondycja *****  Atak na brzuch****
Cardio +
 Women ***
19:00-20:00 Women ***  Zdrowy Kręgosłup ** Women*** Zdrowy Kręgosłup ** Women ***
19:00-20:30  Joga ** Joga ** Joga **
20:00-21:00 Zdrowy Kręgosłup ** Zdrowy Kręgosłup **

Ilość gwiazdek oznacza intensywność zajęć :

*i ** i *** dla wszystkich
**** umiarkowana intensywność
***** intensywne

Czas trwania zajęć 55 min, joga 90 minut

**** ATAK NA BRZUCH

To trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń dynamicznych przeplatanych mniej intensywnymi lub statycznymi gwarantuje nie tylko mocne mięśnie brzucha ale i wzmocnienie mięśni głębokich ciała. Dla osiągnięcia lepszych efektów podczas ćwiczeń wykorzystywany jest sprzęt m.in.: hantle, stepy, piłki, taśmy itp. Zajęcia obejmują 30 minut treningu cardio + 30 minut treningu wzmacniającego brzuch.
Zajęcia prowadzi Ola Bilska

*** CARDIO BOX 

Aktywność cardio bazująca na elementach/ćwiczeniach treningu bokserskiego w przystępnej dla każdego formie. Zajęcia zostały zaprojektowane tak, aby oprócz zyskania szczuplejszej sylwetki oraz lepszej kondycji uczestnicy mogli świetnie się bawić. Jeśli czujesz znudzenie monotonnym treningiem na siłowni to Cardio Boks jest dla Ciebie.
Zajęcia prowadzi Jacek Steciak

* AKTYWNY SENIOR

Specjalnie opracowane zajęcia prozdrowotne dla osób starszych.  Ich celem jest poprawa koordynacji ruchowej i równowagi. Prowadzone są przy spokojnej muzyce i tempie dostosowanym do możliwości ćwiczących. Proponowane aktywności poprawiają sprawność układu krążenia, regulują tętno i ciśnienie krwi, wpływają korzystnie na układ oddechowy. Regularne uczestnictwo w ćwiczeniach poprawi wytrzymałość ścięgien, więzadeł, kości, pomoże zachować ruchomość stawów, przeciwdziałać osteoporozie i bólom kręgosłupa. Seniorze! Nie od dziś wiadomo, że ruch to nie tylko zdrowie, ale i świetne samopoczucie – będziesz?
Zajęcia prowadzi Ola Bilska

** JOGA 

Joga to rozwijany przez tysiąclecia system pracy nad ciałem, oddechem i duchem. Dzięki pozycjom ciała, ćwiczeniom oddechowym i medytacji, umożliwia osiągnięcie wewnętrznej równowagi. Asany, czyli jogiczne pozycje, zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia oraz nerwowego. Skupienie na oddechu, będące podstawą ćwieczeń, korzystnie wpływa na pracę serca, pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Dzięki jodze uelastycznimy, wzmocniamy i oczyścimy ciało, jednocześnie uspokajając i opanowując umysł. Zrozumieć i poczuć dobrodziejstwa praktyki można wyłącznie przychodząc na zajęcia. Naprawdę warto spróbować.
Zajęcia prowadzi Sylwia Kruglińska

** ZDROWY KRĘGOSŁUP

To świetna profilaktyka dla dysfunkcji przeciążeniowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, wadami postawy, brakiem aktywności fizycznej czy stresem. Podczas zajęć fizjoterapeuta omawia prawidłową biomechanikę ruchu oraz koryguje najczęściej popełniane błędy postawy. Ćwiczenia umożliwiają wzmocnienie głębokich mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej statyki i dynamiki ciała. Zadbaj o kręgosłup, bo to fundament zdrowego ciała.
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** MEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak, aby jak najefektywniej zredukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio, wplatane w zajęcia, przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej, rąk oraz brzucha. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** WOMEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak aby najefektywniej redukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio wplatane w zajęcia przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia  na mięśniach brzucha, ud i pośladków. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** ZUMBA

To połączenie tańca i aerobiku zainspirowane latynoskimi rytmami. Naprzemienne tańczenie do szybkich i wolnych rytmów skutecznie kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję, a także wyzwala potężne dawki pozytywnej energii. Prosta kombinacja kroków sprawia, że jest to forma aktywności dla każdego. Wysoka efektywność ćwiczeń, jest możliwa dzięki połączeniu treningu cardio z elementami treningu wytrzymałościowego. Zumba zamienia trening w świetną zabawę – przyjdź zabawić się z nami!
Zajęcia prowadzi Monika Chimkowska

**** TABATA

To specyficzny rodzaj treningu interwałowego, spalającego tkankę tłuszczową skuteczniej niż tradycyjny trening aerobowy. Jest to możliwe dzięki podwyższonemu metabolizmowi kwasów tłuszczowych utrzymującemu się jeszcze wiele godzin po zakończeniu sesji ćwiczeń. Trening jest prowadzony przy muzyce, w systemie 20 sekund ćwiczeń / 10 sekund przerwy. Jeśli tabata to tylko TA!
Zajęcia prowadzi Ola Bilska

***** KONDYCJA

To wybuchowa mieszanka treningu wytrzymałościowo-szybkościowego, szybkościowo-siłowego oraz wytrzymałościowego – umożliwia wypracowanie świetnej kondycji. Proponowany trening ciała na wysokiej intensywności wspomaga pracę serca, polepsza ukrwienie mięśni, redukuje napięcia wywołane stresem oraz wpływa pozytywnie na nastrój. Nie ważne czy przygotowujesz się do zawodów biegowych, chcesz poprawić ogólną sprawność fizyczną czy ukształować sylwetkę ten trening pomoże osiągnąć te wszystkie cele!
Zajęcia prowadzi Jacek Steciak