Strefa Fitness

Pełnia szczęścia i harmonii tkwi w równoległym rozwijaniu duszy i ciała. Nie zapominamy o tym, jak ważną rolę pełni w życiu sport – wzmacnia odporność, kształtuje sylwetkę i utrzymuje wysoki poziom hormonów szczęścia. Dla wielu staje się kluczem do rozwiązywania problemów i sposobem na kształtowanie siły charakteru. Jest też ujściem dla złych emocji. To znacznie więcej, niż tylko wysiłek fizyczny. Burza endorfin czeka na Ciebie w Unikatonii.

Każdy z nas ma inne przyzwyczajenia. By właściwie rozwijać swoje ciało, jedni potrzebują samotności i ciszy, inni towarzystwa innych ludzi i stałej motywacji do działania. Zależy nam na tym, by tworzyć przestrzeń, która będzie bliska każdemu. Dlatego stworzyliśmy tak bogatą i zróżnicowaną ofertę treningową.

Siłownia
 

Strefa treningu siłowego
Znajdziesz w niej urządzenia do ćwiczeń cardio, maszyny siłowe i do treningu funkcjonalnego, a także wolne ciężary.

Treningi personalne

Strefa treningu personalnego

Osobisty trener uwzględniając Państwa preferencje dobierze odpowiedni zestaw ćwiczeń, ułoży plan treningowy i udzieli wskazówek dietetycznych. Wspólne śledzenie efektów pracy pozwoli na zoptymalizowania treningów, tak by były jak najbardziej dopasowane do Państwa potrzeb.

Stworzenie indywidualnego zespołu ćwiczeń pomoże osiągnąć upragnione cele: redukcję tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności, rozbudowę masy mięśniowej, redukcję bólów kręgosłupa.

Jedną z proponowanych przez nas możliwości jest osiąganie wymarzonych efektów sylwetkowych dzięki wykorzystaniu pracy nad techniką bokserską . Umożliwia to poprawę ogólnej sprawności fizycznej i spalenie zbędnych kilogramów z wykorzystaniem elementów treningu bokserskiego (przy użyciu tarcz / padów, worka bokserskiego i innych przyrządów). Osoby zainteresowane taką formą treningu, które osiągnęły już poziom średniozaawansowany lub zaawansowany mogą rozwijać się poprzez sparingi.

Treningi personalne są prowadzone przez Krzyśka Stafina i Jacka Steciaka.

Grupowe zajęcia fitness

Grupowe zajęcia fitness

Trening nie musi ograniczać się do wysiłku. Sport może być doskonałą okazją do zabawy. W naszej ofercie znajdziesz zajęcia rozwijające jednocześnie ciało i umysł. Przygotowaliśmy zajęcia sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej. Przewidzieliśmy też coś dla fanów tańca – Zumbę.

Grafik zajęć grupowych
godzina pn wt śr czw pt
12:00-13:00 Aktywny senior * Aktywny senior *
15:30-16:30 Men ***  Men ***  Men ***
16:00-16:40 Zdrowe dzieci 10-12 lat Zdrowe dzieci
3-5 lat
17:00-18:00 Tabata **** Tabata ***** Kondycja *****
17:30-19:00  Cardio box ***
18:00-18:30 Zdrowe dzieci
6-9 lat
18:00-19:00 Zdrowy Kręgosłup **  Zumba ***  Zdrowy Kręgosłup **
18:30-19:30  Kondycja *****  Atak na brzuch****
Cardio +
 Women ***
19:00-20:00 Women ***  Zdrowy Kręgosłup ** Women*** Zdrowy Kręgosłup ** Women ***
19:00-20:30  Joga ** Joga ** Joga **
20:00-21:00 Zdrowy Kręgosłup ** Zdrowy Kręgosłup **

Ilość gwiazdek oznacza intensywność zajęć :

*i ** i *** dla wszystkich
**** umiarkowana intensywność
***** intensywne

Czas trwania zajęć 55 min, joga 90 minut

**** ATAK NA BRZUCH

To trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń dynamicznych przeplatanych mniej intensywnymi lub statycznymi gwarantuje nie tylko mocne mięśnie brzucha ale i wzmocnienie mięśni głębokich ciała. Dla osiągnięcia lepszych efektów podczas ćwiczeń wykorzystywany jest sprzęt m.in.: hantle, stepy, piłki, taśmy itp. Zajęcia obejmują 30 minut treningu cardio + 30 minut treningu wzmacniającego brzuch.
Zajęcia prowadzi Ola Bilska

*** CARDIO BOX 

Aktywność cardio bazująca na elementach/ćwiczeniach treningu bokserskiego w przystępnej dla każdego formie. Zajęcia zostały zaprojektowane tak, aby oprócz zyskania szczuplejszej sylwetki oraz lepszej kondycji uczestnicy mogli świetnie się bawić. Jeśli czujesz znudzenie monotonnym treningiem na siłowni to Cardio Boks jest dla Ciebie.
Zajęcia prowadzi Jacek Steciak

* AKTYWNY SENIOR

Specjalnie opracowane zajęcia prozdrowotne dla osób starszych.  Ich celem jest poprawa koordynacji ruchowej i równowagi. Prowadzone są przy spokojnej muzyce i tempie dostosowanym do możliwości ćwiczących. Proponowane aktywności poprawiają sprawność układu krążenia, regulują tętno i ciśnienie krwi, wpływają korzystnie na układ oddechowy. Regularne uczestnictwo w ćwiczeniach poprawi wytrzymałość ścięgien, więzadeł, kości, pomoże zachować ruchomość stawów, przeciwdziałać osteoporozie i bólom kręgosłupa. Seniorze! Nie od dziś wiadomo, że ruch to nie tylko zdrowie, ale i świetne samopoczucie – będziesz?
Zajęcia prowadzi Ola Bilska

** JOGA 

Joga to rozwijany przez tysiąclecia system pracy nad ciałem, oddechem i duchem. Dzięki pozycjom ciała, ćwiczeniom oddechowym i medytacji, umożliwia osiągnięcie wewnętrznej równowagi. Asany, czyli jogiczne pozycje, zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia oraz nerwowego. Skupienie na oddechu, będące podstawą ćwieczeń, korzystnie wpływa na pracę serca, pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Dzięki jodze uelastycznimy, wzmocniamy i oczyścimy ciało, jednocześnie uspokajając i opanowując umysł. Zrozumieć i poczuć dobrodziejstwa praktyki można wyłącznie przychodząc na zajęcia. Naprawdę warto spróbować.
Zajęcia prowadzi Sylwia Kruglińska

** ZDROWY KRĘGOSŁUP

To świetna profilaktyka dla dysfunkcji przeciążeniowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, wadami postawy, brakiem aktywności fizycznej czy stresem. Podczas zajęć fizjoterapeuta omawia prawidłową biomechanikę ruchu oraz koryguje najczęściej popełniane błędy postawy. Ćwiczenia umożliwiają wzmocnienie głębokich mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej statyki i dynamiki ciała. Zadbaj o kręgosłup, bo to fundament zdrowego ciała.
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** MEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak, aby jak najefektywniej zredukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio, wplatane w zajęcia, przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej, rąk oraz brzucha. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** WOMEN

Zakres intensywności zajęć dobrany jest tak aby najefektywniej redukować tkankę tłuszczową. W treningu wykorzystywane są piłki, hantelki, stepy, TRX-y, ale przede wszystkim waga własnego ciała. Angażowanie w ruch wszystkich mięśni pozwala na proporcjonalne rzeźbienie sylwetki, a krótkie serie cardio wplatane w zajęcia przyspieszają metabolizm na kolejne 24 godziny. Dominują ćwiczenia  na mięśniach brzucha, ud i pośladków. Uwolnij swoją energię!
Zajęcia prowadzi Krzysztof Stafin

*** ZUMBA

To połączenie tańca i aerobiku zainspirowane latynoskimi rytmami. Naprzemienne tańczenie do szybkich i wolnych rytmów skutecznie kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję, a także wyzwala potężne dawki pozytywnej energii. Prosta kombinacja kroków sprawia, że jest to forma aktywności dla każdego. Wysoka efektywność ćwiczeń, jest możliwa dzięki połączeniu treningu cardio z elementami treningu wytrzymałościowego. Zumba zamienia trening w świetną zabawę – przyjdź zabawić się z nami!
Zajęcia prowadzi Monika Chimkowska

**** TABATA

To specyficzny rodzaj treningu interwałowego, spalającego tkankę tłuszczową skuteczniej niż tradycyjny trening aerobowy. Jest to możliwe dzięki podwyższonemu metabolizmowi kwasów tłuszczowych utrzymującemu się jeszcze wiele godzin po zakończeniu sesji ćwiczeń. Trening jest prowadzony przy muzyce, w systemie 20 sekund ćwiczeń / 10 sekund przerwy. Jeśli tabata to tylko TA!
Zajęcia prowadzi Ola Bilska

***** KONDYCJA

To wybuchowa mieszanka treningu wytrzymałościowo-szybkościowego, szybkościowo-siłowego oraz wytrzymałościowego – umożliwia wypracowanie świetnej kondycji. Proponowany trening ciała na wysokiej intensywności wspomaga pracę serca, polepsza ukrwienie mięśni, redukuje napięcia wywołane stresem oraz wpływa pozytywnie na nastrój. Nie ważne czy przygotowujesz się do zawodów biegowych, chcesz poprawić ogólną sprawność fizyczną czy ukształować sylwetkę ten trening pomoże osiągnąć te wszystkie cele!
Zajęcia prowadzi Jacek Steciak

Instruktorzy

Krzysztof Stafin

Instruktor fitness. Absolwent Akademii Medycznej we Wrocławiu, magister fizjoterapii. Jest pasjonatem sportu i prozdrowotnego stylu życia. Specjalizuje się w treningu medycznym, na przykład: przy zespołach bólowych kręgosłupa lub po zabiegach ortopedycznych. Wie jak pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej i „rzeźbieniu” sylwetki, a swoją wiedzę opiera o najnowsze doniesienia naukowe w tej materii. Pasję do swojej pracy i nieustannego rozwoju Krzysztofa potwierdza spektakularna liczba ukończonych przez niego kursów: medical fitness, rehabilitacja w sporcie, kinetic control, trening funkcjonalny PFS, pilates, diagnozowanie i leczenie bólów kręgosłupa – McKenzie, terapia manualna Kaltenborn-Evjenth, zdrowy kręgosłup, trening kobiet w ciąży i po ciąży CPF, terapia punktów spustowych, igłoterapia, David G. Simons Academy, terapia tkanek miękkich, dr Ciechomski.

Jacek Steciak

Instruktor fitness.Pasjonat różnych sztuk/sportów walki, głównie boksu, który treningi rozpoczął w Miejskim Klubie Bokserskim Górnik-Lubin w 2005 roku. Jego doświadczenie ringowo-treningowe pozwoliło mu wypracować, nieustannie wzbogacany o nowe elementy, własny styl walki. Bazę tego stylu stanowią techniki bokserskie, ale odzwierciedlenie znajdują w nim także inne sztuki/systemy walki, które uprawiał (Modern Ju-Jitsu, MMA, Taekwon-do, Kickboxing oraz Krav Maga). Do treningu Jacek podchodzi w sposób holistyczny. Uważa, iż połączenie wysiłku fizycznego z rozwojem duchowym i mentalnym zapewnia pełną sprawność ciała i umysłu. Trening z Jackiem znacząco przyczynia się do poprawy koordynacji ciała, spalenia tkanki tłuszczowej, nabycia umiejętności samoobrony, poprawy szybkości, gibkości i ogólnej sprawności fizycznej. Warto dodać, że trening sztuk/sportów walki wpływa na wzrost pewności siebie, dobrego samopoczucia, a także łączy ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Aleksandra Bilska

Instruktorka fitness. Uzyskała tytuł magistra fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Podczas studiów zrealizowała kurs instruktorski z pływania ze specjalizacją pływania osób niepełnosprawnych, kurs instruktora rekreacji ruchowej Aqua Aerobic oraz Kinesiology Taping (plastrowanie dynamiczne). Ola chce pomóc innym poprawić stan zdrowia i samopoczucia, dlatego łączy wiedzę o sporcie z rehabilitacją, co skutecznie pomaga usprawnić ciało i zrelaksować się. W swojej pracy wykorzystuje elementy metod fizjoterapeutycznych, opierając się również na nowoczesnych metodach treningów, takich jak trening funkcjonalny.

Sylwia Kruglińska

Instruktorka jogi. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku na specjalności odnowa biologiczna. Joga pojawiła się w jej życiu w 2001 roku. Od tego czasu praktykuje regularnie, doskonaląc swoje umiejętności na warsztatach prowadzonych przez doświadczonych nauczycieli: Tomasza Lisa, Henryka Liśkiewicza, Rafała Kozła, Paulinę Stróż, Małgorzatę Madej, Gabrielę Gubilaro, Wiktora Morgulca, Justynę Wojciechowską, Małgorzatę Skórską, Ewę Barańską. W jodze zachwyca się integracją umysłu, ducha i ciała, a praktyka pozwala jej na pokonywanie własnych ograniczeń. Joga stanowi dla Sylwii źródło siły zwiększającej wrażliwość i mobilizującej do wewnętrznych poszukiwań. Sylwia pracuje także jako nauczyciel języka angielskiego. Uwielbia swoją rodzinę, jest szczęśliwą mamą dwóch cudownych córek.